رژیم غذایی برای کیست های کلیه با کراتینین خون بالا

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای کیست های کلیه با کراتینین خون بالا

 

رژیم غذایی برای کیست های کلیه با کراتینین خون بالا

چه رژیم غذایی برای کیست کلیه با افزایش کراتینین خون است؟ کراتینین خون بالا می تواند با از دست دادن عملکرد کلیه ظاهر می شود. با بزرگ شدن کیست های کلیوی، بافت کلیه در اطراف آن خواهد بود بدون شک ظلم و ستم، که منجر به ایسکمی و دولت anoxic از کلیه ها می شود. به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال خواهد شد. در طول خواندن شما، یک جعبه سرویس موسیقی پاپ خواهد شد وجود دارد. آن است که یک ربات نیست، اما کارشناسان آنلاین. شما می توانید به طور مستقیم آنها را با از تایپ سوالات خود مشورت کنید، این سرویس رایگان است.

دستورالعمل های رژیمی برای کیست کلیه با افزایش کراتینین خون باید دو جنبه را برآورده سازد: یکی این است که کنترل کراتینین خون بالا و دیگری برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست کلیه و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه.

در مرحله اول، یک رژیم غذایی کم پروتئین است که معمولا برای افراد مبتلا به افزایش کراتینین خون توصیه می شود. اگر شما هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد مواد غذایی را به و مواد غذایی به اجتناب از با کراتینین بالا. شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال. ظاهرا رژیم غذایی قلیایی قرار است برای کمک به افراد مبتلا به کیست کلیه، بنابراین غذاهای بسیار اسیدی مانند گوشت قرمز و میگو باید اجتناب شود و یا به حداقل برسد. در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد چه می تواند شما نه با کیست های کلیوی به عنوان مرجع خود را خوردن است. اما بیماران مبتلا به کیست کلیوی باید بدانید این است یک ماده غذایی خاص آنها نمی تواند غذا خوردن کاملا، که بستگی به شرایط خاص خود را دارند وجود ندارد.

اگر چه رژیم غذایی مناسب برای بیماران مبتلا به کیست کلیه با افزایش کراتینین خون بسیار مهم است، مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به کیست کلیوی است که به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر مانع، و بدون شک کراتینین خون بالا بازگشت به سطح عادی به طور طبیعی می آیند. اگر شما هنوز هم می خواهند بدانند که راه های دیگر به کراتینین بالا و پایین و یا طبیعی برای درمان کیست کلیه، شما در حال استقبال به ما ترک ماساژ.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.